DIY

Cum să-ți faci singură broșa dorită

Kanzashi este stilul tradițional japonez pentru crearea accesoriilor în formă de flori. Dacă Geisha din tine îți cere să te împodobești cu o astfel de floare… nu mai sta pe gânduri! O poți cumpăra de la mine sau o poți face singură.

1. Ai nevoie de:

– 5-6 pătrățele (dimensiunile le alegi tu, eu am ales 5,5x 5,5 cm) de material textil, nu prea subțire sau vaporos (cel puțin nu la început). Poate ai o pereche de jeans pe care nu-i mai îmbraci. Mai poți folosi, bumbac, velură. Dacă materialul este prea subțire și alunecă, ar trebui apretat înainte să începi.

– ac, ață (culoare apropiată cu materialul pe care îl folosești),

– foarfecă

– aracet sau orice adeziv care lipește textil este bun

– năsturei, mărgele pentru decorarea broșei

– ac de siguranță sau special pentru broșă

2. Ia primul pătrățel de material și îndoaiă-l pe diagonală. Găsește mijlocul și îndoaie colțurile în așa fel încât să se unească. Uite așa:

3. Întoarce pe partea cealaltă și unește colțurile la care ai lucrat.

Ți-a ieșit?

4. Taie cu foarfeca cele două colțuri rezultate! Atenție NU tăia capul rotunjit al petalei!!!

Poziționează petalele cu capul în sus, pe-o parte. Taie după firul portocaliu. Cea de-a doua tăiere trebuie făcută în partea de jos.

Iată cum trebuie să arate!

5. Pune petala pe ață. La fel procedezi cu celelalte petale.

6. După ce le ai pe ață pe toate, le aranjezi cu mâna și înnozi ața.

7. Decorează floarea cum îți place.

8. Atașează acul de broșă. Îți va trebui încă o bucată mică de material în formă de cerc care să acopere spatele broșei.

Sunt ace mai ușor de aplicat: cele în formă de cerc (le poți găsi în magazinele de specialitate)

Dacă ai întrebări, scrie-mi. Succes și inspirație!

15 thoughts on “Cum să-ți faci singură broșa dorită”

  1. salut ! am vazut intr-un magazin o brosa din piele intoarsa si mi-a placut tare mult. erau 3 cercuri suprapuse de dimensiuni si culori diferite. la mijloc era o mica margica, iar marginile fiecarui cerc erau valurite. eu vreau sa te intreb, daca stii care e procedeul de a decupa cercurile cu astfel de margini si daca stii si care este sistemul de prindere intre ele, a cercurilor. nu erau lipite si nici cusute. margica aia era baza unui ac sau ceva de genul iar in spate avea o mica bucla, ca de sarma. sper ca nu te-am bagat in ceata si sper ca ma poti ajuta. multumesc anticipat !

  2. Buna, Oana! este posibil ca cercurile sa fi fost taiate cu o foarfeca speciala (cu dinti speciali – se gaseste de cumparat). Cred ca ceea ce au folosit pentru a uni cercurile a fost un ac cu cap de perla. S-a taiat din lungimea lui (cu un cleste potrivit), iar la capat s-a facut o bucla, precum spui (cu un alt cleste special pt asa ceva).

    ace cu cap de perla
    http://hobbyt.allshops.ro/produs/133136/Ace+cu+cap+in+forma+de+perla+3,5mm+-+marca+Oasis.html

    foarfec zig-zag
    http://migami.ro/foarfec-croitorie-zig-zag.html

    clesti
    http://www.mariashop.ro/unelte,-suporturi

    Numai bine si succes!
    Beatrice

  3. buna! am inceput si eu sa fac brose si papioane, insa nu stiu de unde sa cumpar ace de brosa. am gasit pe internet, insa sunt destul de scumpe-4 ace la 7,5 lei+transport. stii cumva un site de unde pot gasi mai ieftine? si de asemenea, exista vreun adeziv special pentru a atasa acul de brosa? multumesc

  4. multumesc pentru site! am si comandat imediat cum mi-ai trimis linkul! mai caut ceva si nu gasesc, daca poti sa ma ajuti: sistem de prindere pentru papioane! multumesc!

Leave a comment